哈特的站上看到的.呵呵 有準咧
我也去弄一個玩玩

Your Life Path Number is 6

Your purpose in life is to help others

You are very compassionate、and you offer comfort to those around you.
It pains you to see other people hurting、and you do all in your power to help them.
You take on responsibility、and don't mind personal sacrifice. You are the ultimate giver.

In love、you offer warmth and protection to your partner.

You often give too much of yourself、and you rarely put your own needs first.
Emotions tend to rule your decisions too much、especially when it comes to love.
And while taking care of people is great、make sure to give them room to grow on their own.
What Is Your Life Path Number?

呵呵呵 有像對嗎???
聖誕老婆婆也不過如此
我粗淺詞不達意的翻譯一下, 請懂的人看看我翻的對不對呀(汗")

你生活的目的在幫助其他人.

你非常慈悲,而且你提供安慰給在你周圍的那些人。
你可以看見其他的人受到的傷害與痛苦,你盡你所能的幫助他們。
你承擔責任,而且不在意個人的犧牲。 你是終極的送禮者(聖誕老婆婆型的)。

在愛方面,你提供溫暖和保護對你的伙伴們。

你時常你自己給太多的壓抑,很少地把自己的需要放在首位。
當去愛的時候,自我的情緒規定(準則)容易影響你的決定(是自我壓制吧?)。
而且當照顧人時,很棒。給他們自我生長的空間 。

嘿~~我看的好像是這樣.不知對否???

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍魚 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()